libsegl/emath_opengl.h

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C
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#ifndef __EMATH_OPENGL
#define __EMATH_OPENGL
#include <cmath>
#include "punkt3d.h"
2008-02-09 13:43:23 +01:00
#include "emath.h"
#include "rotationsmatrix.h"
#include <SDL_opengl.h>
namespace segl {
2008-02-09 13:43:23 +01:00
void rotFrom2VecTo2Vec(Punkt3D a, Punkt3D b, Punkt3D c, Punkt3D d, Punkt3D *, float *, Punkt3D *, float *);
void rotFrom2VecTo2Vec(Punkt3D a, Punkt3D b, Punkt3D c, Punkt3D d);
2008-06-21 20:31:11 +02:00
void rotvec2(Punkt3D a, Punkt3D b, Punkt3D c, Punkt3D d, float *dega, Punkt3D *veca, float *degb, Punkt3D *vecb);
} // namespace segl
2008-02-09 13:43:23 +01:00
#endif